Thursday, July 24, 2014

Rawat Hati

Rawatlah hati dengan tenang...
Rawatlah hati dengan betul kerana hati yg sakit perlu dirawat...
Rawatlah hati dengan kegembiraan...
Hati yang terluka pasti akan ada parut yg mungkin tidak akan hilang...



Hari ini..Tika ini...Waktu ini..dan mulai hari ini akan ku cuba merawat luka di hati dengan mendekatkan diriku kepadaNYA..Maha Pencipta...Allah saja yg tahu perasanku tika ini...hanya denganNYA tempat ku mengadu...Mungkin dengan cara ini aku lebih tenang, lebih bahagia, lebih ceria..InsyaAllah...Semoga dengan perubahan aku mengelak dr segalanya kemungkinan..aku lebih tabah..lebih sabar dan lebih tenang..Life Must Go On..Biarlah aku menyendiri membina kebahagiaan aku sendiri..



-Aku yang Tersakiti-
24/07/2014
26 Ramadhan 1435H
#kamar sepi#

No comments: