Wednesday, January 15, 2014

January Bulan "UlangTahun"

Alhamdulillah Tahun 2014 muncul dengan berjuta kenangan pasti akan tercipta........Alhamdulillah masih dipanjangkan umur utk menikmati kehidupan yang sangat Indah walau bermacam ujian pasti akan ditempuhi...

Alhamdulillah hari nie..genap seTahun Mahligai Cinta kami terbina bersamaan 13 Rabiul'awal 1435H (Bulan Islam)..mengikut kalander org putih masa belum time..lagi beberap hari genap setahun..tapi sebagai umat islam dua2 tarikh pon aku ingat..Syukur padaMu ya Allah..Semoga Ikatan suci ini kekal hingga jannah.Amin Amin Amin...

~ happy 1st anniversary my Love ~

Alhamdulillah Januari juga birthday utk en.suami..11 januari disambut biasa..memula plan untuk membuat kejutan tapi tetiba plak en.suami pulang awal dan die sendiri dah tahu aku nak "prank" die..hahahaha..tak pasal die plak yg kene ikut pegi ambik kek & beli makanan..hahahaa..padan muka!!


Happy birthday bie~i love u so much!!

strawberry ice cream cake & KFC


Semoga dipanjangkan umur.dimurahkan rezeki.diberi kesihatan yang baik dan semoga apa yang diimpikan tercapai..aku hanya impikan semoga kami dapat hidup 'sebumbung" bersama..hampir setahun kami hanya menjadi weekend husben & wife...wuuuuaaaaaa :'( kami redha dengan ketentuannya.....kadang2 perkahwinan jarak jauh ni mencabar.kadang2 best dan kadang2 rasa mcm nak berhenti kerja utk duduk sama..tapi apakan daya..demia tugas & kerjaya kami redha dengan ketentuannya...

Januari juga adalah bulan ulang tahun aku posting di bumi Melaka.Alhamdulillah 16 januari 2014 genap 5 tahun aku menjadi seorang pendidik yang mendidik anak bangsa.Syukur...kejap sgt masa berlalu dan byk juga yang aku belajar untuk menjadi seorang pendidik...
lecturer & student dah sama besar...hihihiihh ^___^

bersama student kesayangan ~

program untuk student yg aku anjurkan ^___^

Syukur Alhamdulillah..Bulan Januari every year adalah bulan "Ulang Tahun" dan bulan "makan kek" yiipi yipiii..hehehehehehe...


No comments: