Monday, November 25, 2013

today is 10 month

Hollaaaa...Lama tak berbicara dekat blog kehidupan nih..Al-maklumlah sangat sibuk dengan kerja yang tak pernah habis..dan takkan habis smpai pencen...hehehehe

OoooPPPPssssss!!Alhamdulillah today is the day..10 month already!!!dah mcm dok kire dan menghitung hari je kan...tapi belum ada rezeki untuk menghitung hari lagi...InsyaAllah rezeki itu pasti akan ada..Amin Amin...

10 bulan melalui fasa-fasa pertama dalam perkahwinan..sangat mencabar gaklah coz kami duduk berasingan oleh kerana kerja & kerjaya masing2...then just weekend jerkk kami boleh berjumpa..Hati,Jiwa,mantel semua kene kuat..yang tak kuat tulah yg kadang buat datangnya meroyan tak tentu hala....hahahaahhaa

Tapi 10 bulan juga aku lebih mengenali insan bernama SUAMI...yup!!banyak yg aku tak tahu sebelum nie..tapi alhamdulillah aku masih ingin mengenalinya dengan lebih lagi...yang pasti aku sayang die sangat!!!+,+

happy 10 month anniversary bie!!!

kau & aku...iI Love u so much!!!


No comments: