Thursday, October 24, 2013

Ujian Hari Ini



Memang sekarang aku cuba untuk senyum dan terus tersenyum walau dalam hati aku hanya aku dan Allah saja yang tahu...Senyumlah engkau yang membuatkan aku senyum dalam kepalsuan. Congrats kerana engkau sekali lagi membuatkan aku membenci engkau..Kemaafan yang tak mungkin intuk engkau!!!!Never!!!

memang aku bukan manusia perfect.tapi aku cuba menjadi manusia yang perfect dimata semua orang..kesalahan yang engkau letakkan dibahu aku itu sungguh berat untuk aku pikul sedangkan itu bukan kesalahan yang aku buat!!!Kadang-kadang biarlah menjadi hati yang kering yang takde perasaan macam orang mati yang pernah engkau lemparkan kata-kata itu kepadaku!!!Mungkin aku mati dimata engkau tapi aku belom mati di bumi Allah ini..Allah maha adil.suatu hari nanti kau jua pasti akan kembali kepadaNYA..engkau ingat itu!!!!


Engkau yang aku hormat akan kedudukan engkau itu tidak sesekali merubah aku untuk aku memaafkan engkau!!!Aku hanya untuk menunggu masa untuk aku keluar dari sini..mungkin sudah terlalu lama aku disini..penghijrahan itu perlu untuk aku...nekad untuk transfer dan duduk dekat dengan en.suami...InsyaAllah

nota kaki : Situasi yang berlaku tiada kaitan dengan adik beradik atau sanak saudara.ini semua kaitan dengan kerja & kerjaya. Aku dah PENAT!!!!

No comments: