Tuesday, March 26, 2013

happy Life!!

Alhamdulillah dah 2 bulan 1 hari kami melalui bahtera alam perkahwinan bersama..even masih baru tapi banyak benda yang harus dipelajari sama-sama...Al-maklumlah sebelum ni masing2 hidup sendiri...tanggungjawab tuh makin berat then kerja lak makin bertambah..mcm biase..even baru 2 bulan namun kami masih PJJ-Perkahwinan Jarak jauh..sampai bila??entah~~


so every wekend je kami akan berjumpa..dan menjadi rutin en.suami utk pulang setiap hari jumaat..dan menjadi rutin mingguan aku juga utk ambil die di bus station...Walau baru 2 bulan..masih banyak lagi yang perlu aku tahu tentang dirinya mahupun dia perlu tahu tentang diriku...takpe,,take it easy!!life is simple!!

alhamdulillah aku happy dengan kehidupan ke dua aku ini..semoga kehidupan baru ini di berkati dan diberikan rezeki yang banyak...dan tinggal bebrapa hari je lagik one step forward pd usiaku...tahun 2013 ni memberi banyak perubahan. Semoga dengan perubahan yang ada dapat memberikan aku kebahagiaan yang aku cari selama ini....InsyaAllah..

No comments: