Thursday, February 7, 2013

TanggungJawaB






okeh..ni update entry baru coz tgh malas+busan sbb holiday mood is ON..yehaaaaa ^______________^.~~now office hour~

Alhamdulillah dah hampir setengah bulan aku bergelar ISTERi buat insan bernama SUAMi...Syukur dipertemukan jodoh buat kali ke-2 nyer walau selama 6 tahun sebelum ini tak pernah terfikir akan menjadi isteri buat kali ke-2..Allah tu adil & Allah tu tahu isi hati ini...Alhamdulillah.


okeh, petang ni buat kali pertamanya bergelar isteri aku akan memasak untuk insan bernama suami.InsyaAllah.menu telah dipersetujui oleh en.hubby..Semoga die suka apa yang aku masak.dah lama pencen masak neh!!hahahahhaa. yelah nak masak untuk dia mana ada masa memandangkan 2 minggu yang lepas kami busy uruskan majlis MAhligai Cinta kami...Alhamdulillah segalanya berjalan lancar..Syukur sangat..huermmm lepas ni walau dah berkahwin so aku jd full time housewife every weekend saja!!coz kami duduk asing coz die keje MBPJ di Petaling Jaya & aku plak keje di Melaka.huermm...redha jelah..sampai bile??entah tak tau!!!

InsyaAllah tanggungjawab yang aku dah pikul ini akan ku laksanakan sebaik yang mungkin.semoga BAHAGIA yang aku cari itu milik ku kini...Amin..




No comments: