Monday, January 7, 2013

its NEW

 Alhamdulillah dah 7 hari melalui hari baru.tahun baru..kehidupan baru..semester baru dan akan tak lami lagi status baru...insyaAllah....dan yang paling penting kehidupan baru bersama orang tersayang....



huerrmmm..even everything is new pon mcm2 hal n mcm2 benda yang sedang menguji minda+hati+perasaan+jiwa di saat ini ketika ini...hari2 berdoa semoga aku diberikan kekuatan & kekentalan hati+perasaan...kadang2 cabaran inilah buat aku menjadi lebih tabah..but sometimes gugur jua air mata ini....apa pon yang dikata dek 'orang-orang' yang tak pernah rasa apa aku rasa, aku akan lebih tabah & berhati-hati dalam semua perkara..aku taknak kebaikan dah keikhlasan aku diambil kesempatan oleh pihak-pihak yang takde perasaan...Mungkin orang tengok & nampak life aku happy..senang..enjoy..tapi orang tak tahu bukan senang aku nak jadi senang...dan bukan mudah utk aku hidup gembira...susahh!!!sangat susah!!!tapi ada orang tau ke????yang orang tau mengata n mencaci n mengambil kesempatan dengan apa yang aku ada...elokkah begitu???huermm...biarlah aku dicaci..dikata macam2 janji aku tak mintak duit korang!!!

18 days to go!!!cant wait!!!really tak sabar nak settle everything!!hopefully semua berjalan lancar.amin..

No comments: