Friday, January 18, 2013

Dan Bila Esok - Part 5

Alhamdulillah...aku melalui kehidupan tahun baru dengan jayanya....Jayanyer sebab no time to update entry baru...kahkahkahh!!!lately bit busy coz dah start new semester..then time table lak pack..pagi & petang class...

Huermmm...Jumaat 18 Januari 2013 adalah tarikh keramat dimana status terakhir bergelar "bujang" coz next Jumaat 25 Januari 2013 aku akan bertukar setatus dari bujang>janda=ISTERI...InsyaAllah... Amin..

Semoga segalanya berjalan lancar.Amin....dan Bila Esok part 5 nie coretan khas sebelum aku bergelar isteri..hihiiiii....seriau sehh!!!

Alhamdulillah preparation 95% done!!!hari tuh balik hometown new year aku menyiapkan hantaran untuk org tersayang dalam masa tak sampai 24 jam..huhuu...PENAT???tuhan saje yang tahu....yelah kerja kawen ni bukan senang..semua benda pon kene fikir..sebab nak yang the best in my life..

okeh jom layan hantaran special untuk bakal suami tersayang.....nanti next week bali baru buat final touch up..huhuu..

done!!!semua 11 dulang..ini yang ada barang

simple..gold+red

kasut

manisan...nenas

chocolate

cincin

bekas potpuri

baju+seluar

sejadah+kain+tasbih

jam

okeh...simple kan??hehehheh..bunge tuh actually gold colour..tp bile dlm kamera bertukar lak jg mcm cokelat..adeyyyy..tak kisahlah...actually sure korg rasa cacamarba kan colour hantaran aku...sebab ape tau sebab burung n rerama colour hijjau kan??kahkahkahkk!!!huermmm aku menggunakan konsep n tema recycle...hahahaha..so jimat!!recycle barang hantaran time adik aku kawen last year..so jimat duit aku takyah lah beli burung n rerama bagai..hehehhee..huermm...final hantaran nanti aku akan update time dan bila dah berlangsung okeh!!!

Doakan aku kuat+tabah kawan!!!this is my second life~~

No comments: