Sunday, December 23, 2012

Dan Bila Esok - Part 4

Alhamdulillah tinggal 1 bulan & 2 hari je lagi untuk ke hari Bahagia itu..insyaAllah..Semoga segalanya dipermudahkan.....

Alhamdulillah selesai kerja-kerja yang perlu dibereskan di bumi bersejarah ini...Semalam 1 malam menyiapkan hantaran pihak lelaki yang aku buat sendiri..Aku sangat berpuas hati dengan hasil tangan sendiri..Orang lain??lantaklah puas hati ke tak..ada aku kesah???hahahahahah~~just joke!!!

Balik hometown next week akan menyiapkan hantaran bagi pihak perempuan lak..tema gold+merah..Now nak showing hantaran yang aku persiapkan dlm masa senulan neh..time rajin jer aku buat..time malas aku tido...hahahaha ^________^

inilah keadaan rumuhku syurgaku~bersepah time buat hantaran...

hasilnyer...8 dulang hantaran + 1 sireh junjung

mas kahwin+batal air sembahyang

jam tangan

handbeg

Al-Quran

Telekung+sejadah

kasut

chocolate - belum masukkan lagi nanti cair =)

bekas buah

bekas sireh junjung
Inilah hasilnyer..Alhamdulillah dapat bejimat coz buat sendiri..Saje nak sharing is caring to all reader coz nanti dah kawen sure agak kurang time nak update..Maybe ada yang kata poyo jerkk show awal2 padahal lambat lagi majlis...takpelah..Manusia semua boleh berkata apa saja..asal aku bahagia dengan life aku..hihiiii...next entry nak show hantaran pihak aku plak....wait & see ya!!!

2 comments:

ayu azlan said...

wahhh dah tukau baju yer..tukau baju utk status yg lebih besar lps ni..hope happy together forever..btw semua dah cantik,siap tunggu kawin je ni..

YuFFa said...

hehehehhe..ha ah tukau baju untuk new year...blog pon nak celebtare new year gak..nanti dah tukau status tukar lg baju..kene pakai baju baby..hahhahaa...thanks kalo kata chantek..tunggu sebulan saja lg utk ke hari BESAR itu :))