Friday, December 7, 2012

Dan Bila Esok - Part 3

okeh...tinggal 1 month & 18 days jerkk..just counting the day..day of the day..^_________________^


Preparation?Alhamdulillah..hantaran pihak lelaki semakin siap untuk dipersembahkan..hihiii...


Sure ada yang tertanye2 eh pengantin perempuan buat hantaran untuk diri die sendirik??hohoho!!!!YES I AM!!!over kan??haahhaha..Tulah kalau dah nama GILER KUASA..mcm ni lah gamaknyer!!hey!!suke aku lah!!wedding aku kot!!hahahaha =)


Huermm..actually mmg aku yg serah diri nak buatkan hantaran untuk pihak lelaki...sebab aku suke hiasan+menghias=hantaran. Honestly takdelah teror sangat n tangan ni agak keraslah untuk menggubah sesebuah hantaran tuh...tapi Alhamdulillah dengan hasil tangan sendirik..hasil itu lebih opuas hati walaupun bunge yang aku hias tuh main letak-letak a.k.a tarok-tarok jerkk... :))

 huermm, serious tak sabar nak melalui hari bahagia itu nanti..okeh SABAR LYNN!!!

Let enjoy hasil kerja tangan ms.spaN ;-)

ini adalah pelakon utama dlm kes nie~1 kotak hantaran saya & 1 kotak lagi hantaran en.tunang

Baru siap 1 tapi over nak snap pict kan~


salah satu bakul yg siap dihias~basic hantaran

5 bakul & 1 bekas cokelat & 3 lagi belom ready

hasil kerja tangan ms.Span~~ @_@"

Alhamdulillah sebahagian basic hantaran bagi pihak lelaki dah siap..tinggal untuk susun barang & hias apa yang patot..Pihak lelaki tema PURPLE. En tunang suke purple..so tunaikan hasrat die nak hantaran purple..untuk pihak perempuan lak aku tak ready pape pon lagi..InsyaAllah akan disiapkan di awal new year coz buat kat hometown coz semua barang dah kat kampung..hehehe..Hopefully segalanya berjalan seperti yang kami impian..AMIN..

2 comments:

ayu azlan said...

ada part-part dah skang ni mcm edisi khas plak..tak sabar part walimatulurus,hihi..cantiknya bunga nasib baik untok pmpuan klu tak kita rembat dah satu..kuikuikui...cantik dan glamour lah bunga dan warna sbb kta suka purple..ank no 3 mmg suka purple kot..hehehe

YuFFa said...

eheheheee...nak tunggu part by part kene lalui byk benda..uhuuuu..hopefully semuanya berjalan lancar...nak bunge neh nanti leh je kasi sejambak.hehehe