Thursday, December 13, 2012

bila diuji lagi.....

Tengok gambar je sure dah tau keadaan tuan empunya blog...yes!!!saya tak sihat!!!!saya diuji lagi & lagi.....

hadoiii...dah lah tak sihat pastu malas pegi klinik kan..huh!!!cemana lahh demam nak kebah n elok kan...rasanya baru kene demam..dah demam lagi...last demam bulan october..tak sampai 2 bulan dah demam balik..hadooiiii :(( kenapakah???? tuan doctor kata antibodi aku tak kuat..kurang exercise..yelah mana nak xcercisenyer..balik keje dah penat..dah lepak jerkk...huhuuu :((

Semoga my BIG day nanti tak diserang demam dan segala penyakit...mintak dijauhkan!!ok..now saya mahu buat keje & jap lagi mahu balik rumah dan berehat!!!Hope get well soon coz byk kerja perlu diselesaikan!!!

3 comments:

sweet..sweet..story.. said...

dah sihat ke..??ce try makan vitamin ke...cewahh..pepandai je aku..

YuFFa said...

alhamdulillah dah sihat..hehehe..vitamin?/aku mkn je vitamin neh..tp biaselah..penat sngt kot then kurang rest..hihihihihih

ummiaiman said...

Sakit tanda Allah sayang . Salam perkenalan drpd : suteraungu87.blogspot.com