Tuesday, September 18, 2012

My life~

ok!!!tengok gambo je semua harus faham maksud keadaan aku sekarang.....yup!!! a lot of work!!!

Mana satu aku nak buat??????Lepas Raya jerkk..aku kene attend for 2 weeks course..Biasalah nie kursus wajib kalo nak naik gred a.k.a naik pangkat..ok raya dah penat raya kesana ke sanun kan...bukan raya sangat pon...yang banyakknyer ke sana ke sanun carik barang untuk kawin..penat??hanya Tuhan saja yg tau!! dah penat Raya kene course lak kan...

okeh!! dah habis penyiksaan kursus tuh ingat boleh la rest sepuasnyer...rupanya pengharapan hanya tinggal harapan..balik kursus lak kerja sehari then kene pegi program peringkat kebangsaan..huh!!Bangga???agak lah sbb handle peringkat kebangsaan kan..so seluruh Kolej komuniti datang bumi Melaka..Program Jelajah Merdeka lak dari hari Jumaat till Ahad..tak ke aku cuti just sehari jerk...hari Isnin...Haru tak????Orang lain berjimba2 3 hari boleh g holiday..aku??kerja & kerja dan berkhidmat untuk negara...Masa untuk diri sendiri entah ke mana..ke laut gamaknyer!!!

Okeh tu pasal keje lah kan..Preparation kawin????insyaAllah dah ready sikit2..50% dah kot..cume tinggal buat mana yang mampu..Tapi rasa macam dah tak mampu..Penat!!sangat Penat dengan kerja..Hopefully everything akan ok..

Now tengah ready proposal untuk pertandingan inovasi lak...nie pon salah satu kritiria untuk naik gred a.k.a naik pangkat.Hurmmm semua kena layankan..demi kerjaya & masa depan..kadang2 fikir..bestnyerlah kalau dapat cuti yang panjanggggggggggg..rasanya this year takde pegi mana2 vacation atau holiday pon..takpe..tinggal 4 bulan & 7 hari je aku kene tunggu!!lepas tuh aku nak g holidayyyyyyyyyyyyyy!!!

No comments: