Wednesday, August 15, 2012

BujanG Senang......


Bujang senang tu selalu istilah untuk lelaki...tapi aku pon dikira bujang senang lah sebab aku senang hidup sendiri..hehehehe ^_________^

This year is my last year untuk celebrate hari raya berstatus 'bujang'...insyaAllah..terasa mcm syahdu lak aii...lama dah sambut hari raya status 'bujang'....selam 31 Tahun tak pernah & tak sempat nak sambut hari raya bergelar 'isteri'...InsyaAllah next year sambut hari raya berdua...mungkin berdua itu lebih baik........

6 tahun bila hari raya soalan yang sama dari sedara mara.."ko bila nak kawen lagi"....wah!!!!kawen ni mcm beli goreng pisang kat pasar agaknyer..senang nak dpt jodoh....uhukk!!Alhamdulillah akhirnyer bertemu jua jodohku walau baru melepasi fasa-1..next...fasa-2 lak...Insyaallah raya ke-3 genap seTAHUN ikatan pertunangan aku dgn dia..Dan InsyaAllah raya ke-3 2012 ni fasa seterusnya untuk penetapan hari bahagia kami...

Aku berdoa & berharap semoga semuanya berjalan lancar...Amin..

No comments: