Friday, May 11, 2012

TerUJI

Biasa lah kan...bila ada tak pernah nak ambil tahu..bila takda saje je nak carik pasal...

Hah!!tulah manusia....kadang-kadang sangat kejam kan..Kejam sangat..tapi ader aku kesah???hahahahah~~

sangat terUJI okeh!!!tapi takpelah..tiap kesalahan tu ader hikmahnyer..tapi salah ke???tak salah pon..yang bersalah selalu je nak ditindas..yg betol tu tak pernah nak tertindas pon..huhuuu

Hakikat kehidupan...dah kat atas tu tengok2 lah yg kat bawah..takyah nak pandang atas jerkk...nie peringatan untuk diri sendiri gak :D

pesanan hari jumaat ni :: jadilah orang yang disayangi dan dihormati oleh semua..jgn jd orang yang di benci oleh semua orang...

No comments: