Sunday, February 12, 2012

LOng Distance Relationship =,=


You are everything to me..You give me second chances and second life to get all the happiness..thanks for everything my love.I Love You so much!!!

Really miss this moment..@Cameron with my lovely mr.fiance & family

Kadang-kadang orang kata Cinta Jarak Jauh nie seronok..best..tapi pe yang best ek?this is my 1st time lah cinta jarak jauh..selama 30 tahun hidup nie..aku ase pernah bercinta 2 kali je kot.tapi dua2 pon tak kesampaian...bak kata org dulu-dulu, "takde jodoh".ok fine!!!

Tapi cinta umur 30-an nie memang menguji minda,hati & perasaan lah.memula tak cinta pon kat si dia..hahahhaha~~~So sorry bie :-P

Tapi akhirnya..Allah yang maha berkuasa telah membuka pintu hati aku yang dah lama tertutup untuk insan bernama 'lelaki'...Alhamdulillah.hati ini milik En.Mohd Fadli Mohmad Ali..mekacih~~You are the choosen one.

Dulu waktu ini..ketika ini..hati ini milik orang lain..Tapi kini selamanya hati ini milik dia.Tuhan ituu maha adil..maha berkuasa..sekelip mata DIA boleh merubah segalanya..termasuk..jiwa, hati & perasaan.

Waktu ini aku sangat-sangat merindui insan itu..Lambatnya masa berlalu..Ingin hidup bahagia selamanya bersamanya..hakikat dah gatal nak kawen!!hahahahah. Sebenarnya susah Long Distance Relationship neh!!bilakah keajaiban itu akan berlaku entah!!Sabar dan terus Bersabar hingga hujung waktu..








No comments: