Monday, January 16, 2012

16/01/2009 - 16/01/2012

~Happy 3 th Anniversary to my self~

Today genap 3 years aku kat bumi Melaka nie.Kejap je masa berlalu.sangat2 pantas!!Macam2 yang aku lalui kat sini.Tapi hakikatnya aku sangat aman & tenang kat sini...Walau jiwa raga tak setenang air di sungai..hehehe>,<

Macam tak sangka lak aku dah merantau ke Bumi berTUAH nie dah 3 tahun..mungkinkah PengHIJRAHan akan berlaku lagi???InsyaALLAH..semoga keajaiban itu milik aku.Sebenarnya belum cukup masa yang ada untuk hidup di bumi bukan kelahiran sendiri.Tapi mungkin dengan penghijrahan akan membuka lagi peluang aku untuk terus berjaya kelak...

Memula dapat posting kat bumi Selondon nie..memang aku happy sangat even jauh dari family.Sebab apa tau??sebab aku memang nak jauh dari semua oarang.aku nak kehidupan yang baru..kawan yang baru..dan aku dah dapat semua tu..everything is new!!!Alhamdulillah.Dan mungkinkah ada lagi kehidupan ke-2 aku???dari dulu aku terfikir & berfikir...

Alhamdulillah kehidupan yang aku cari semakin aku nampak sinarnya..Hopefully Impian menjadi kenyataan suatu hari nanti..Amin.

Just nak wish kat diri sendiri :happy anniversary::~~Semoga akan lebih success in future...

No comments: