Thursday, December 8, 2011

PengHUJUNG CINTAku.....

Cinta telah ada penghujungnya..penghujung yang pasti..kepastian yang tiada siapa yang dapat mengubah kecuali TAKDIR dariNYA...

Penghujung cintaku kini & selamanya..dia adalah pilihan tepat bagi diriku....

Sedih sangat..lately mcm2 happen in our relationship.entahlah!!maybe aku yang terlalu keras dengan en.Tunang kot. but alhamdulillah semuanya takde pape pon yang happen. Aku jerkk yang berkeras hati dan berkering hati..entahlah!!maybe pengalaman lama buat aku mcm nie kot..yang jd mangsa en.Tunang...really sory BiE..nasiblah dia memahami diri ini..that why i relly love u..:))

and ape yang telah dilakukan...kedua2 FB kitaorang dah deactivated. Becoz malas nak kecil hati or pape..senang!!!now kene active berblogging n menulis balik..sebab dulu selalu jer lagha ((eh!!betol ke eja??)) ngn men FB hari2...nak kata addicted tu takdelah kan sampai tak makan tak minum n tak buat keje.tapi selalu menghabiskan time tgk status n komen2 org..aku nak komen??kadang-kadang..jarang-jarang.....

Huermmmm....lately pon mood+perasaan aku senantiasa berubah2..tapi skrg dah tetap..hikhikhikkk:))

lagi 2 weeks nak holiday!!!!!!!family vacation with my lovely fiance~~just counting the day from today....

No comments: