Wednesday, December 14, 2011

Memilih & Terpilih = Pilihan

Pilihan telah dibuat....satu keputusan telah di buat. Keputusan dalam memilih antara jalan hitam atau putih...tapi jalan tar pastilah hitam kan..hahahaha:))

BerjALAN selagi ada JALAN. Jalan kehidupan yang mana telah memilih untuk hidup dengan bahagia & kebahagiaan. Antara hati & perasaan. Dua-dua terpaksa dikorbankan demi kepentingan banyak pihak. Aku???korban+berkorban=terkorban

Tapi siapa sangka pilihan yang dibuat untuk satu keputusan pasrah adalah satu keputusan yang sangat adil & saksama untuk banyak hati & perasaan. Perasaan aku??memanglah sedih kan..Tapi apakan daya..aku dah taknak kehilangan lagi buat kali ke-2. Biarlah masa yang tentukan jalan pilihan & jalan kebahagiaan itu. Aku hanya sekadar pelakon tambahan yang mewarnai kehidupan nie..Kehidupan yang makin warna warni dan aku senantiasa berdoa semoga HATI aku senantiasa tetap dengan pilihan yang sendiri telah buat...InsyaAllah

No comments: