Friday, November 4, 2011

kisah hati =.=

Bila teringat lagi kisah hati by Alyah..terasa mcm best je lirik lagu tuh.......

Dan kisah hatiku kini dan selamanya akan mcm nie kot....akan terus diuji dengan ujian yang entah ape-ape entah..kadang2 tak tercapai akal aku nak face hari-hari akan datang.dah penat ok!!!tapi bila cakap mcm nie mcm tak bersyukur lak kan..huermmmmmmmm=.= Alhamdulillah aku bersyukur dengan apa yang aku ada..

Cume kadang-kadang banyak sangat ujian yang harus aku tempuh.sampai bilakah ujian hati nie harus aku lalui???dah-dah la wahai cik hati oiiii....seksa nak rawat luka dihati.yang parut dulu pon tetap ader parut.takkan tetap nak lukakan hati sendiri.??~~NEVER EVER~~

Kisah hati yang takkan ada penghujung selagi hati ini tetap dilukai.....

2 comments:

sil said...

ujian apakah kak lin? hati manusia memang selalu diuji. tabahlah hati...

YuFFa said...

ujian kecerdasan hati..huehuehueeee....sedang bertabahkan hati nie..thanks asil..miss u lah!!!