Monday, October 31, 2011

Masa itu Emas

tau tak sebab ape blog nie dah lama sangat bersawang????sebab ini...........................tadaaaaaaa............................

........
...........
..................
....................
.............................

***sebab aku berjaya naek kuda..huahuahuahuahuaa :))***

First time naek kuda..naseb baik kuda tu tak mati..kalo la mati compom kitaorg makan kuda panggang hari tuh..hahahhaah~~Tapi cube lah tgk keadaan kuda tuh..aku rasa aku lagi BESOR dr kuda ku lari gagah berani tuh...kuda tu sure menyumpah seranah aku kan...experience??hurmmm...tak dapat nak gambarkan..cewah!!mcm menang loteri je kan..ahakzz!!best lah..dapat naek kuda free kan..sape nak kasi free kan..so sweet moment i have~~

Dan sebab musabab dah lama tak update blog ni sebab busy lah!!busy ngn keje+program kolej+gossip sana sini+yang pasti kene pegi KURSUS....huhuhuuu..kursus bukan 3-4 hari..14 hari woooo..heaven!!!dan yang paling adventure sangat kene pegi kursus kat UUM sintok, Kedah..BEST???huermmmm..best lah dpt tgk tempat org..dapat tgk Universitas orang kan...but UiTM is the best...UiTM dihatiku..ever!!!sebab ape tau..sebab kat town..hahahahha..UUM sesuai untuk org yg nak belajar ketenangan...bukan aku..aku suke FUN fair jerkk..~_^

Masa itu sungguh sangat EMAS 916~~(cap poh kong) pejam celik..pejam celik..dah masuk bulan November...pantas!!!sangat pantas!!!!Year 2011 ni sangat mencabar..mencabar pe tau, mencabar minda hati nurani jiwa...dan yang pasti keputusan itu satu dan 2011 merubah segalanya....InsyaAllah.

*******************

Dan..sangat masa ini..saat ini..ketika ini....sangat2 merindui insan ini..insan yang telah membukakan hati ini untuk terima insan bernama LELAKI.aku akan cube menjadi yang terbaek seperti wanita lain.menyintai+menyayangi=dicintai+disayangi...hanya tulisan ini yang dapat aku tulis dan ungkapkan...TERIMA KASIH ATAS SEGALANYA..TERIMA KASIH untuk kasih sayangmu..TERIMA KASIH untuk kasihmu dan TERIMA KASIH juga untuk kesungguhanmu menunggu diri ini walau berat suatu ketika dulu~~akan ku tunggu MASA+SAAT+KETIKA yang pasti INDAH suatu hari itu nanti...Jagalah+hargailah diri ini seadanya...hanya kasihmu yang aku pinta~~((cewah!!!bunyik macam jiwang kan?))hahahhaha ~_^

"U are everything to me B - I LOVE U "


aku dan dirinya~my future husband~~

1 comment:

Farhana Arshad said...

nampak ah kuda tu cuba mengagahkan diri di hadapan lensa kamera