Tuesday, October 4, 2011

|| Derita MeRinDU ||

really miss him damn much!!~~entahlah!!mcm sangat derita je bila merindui someone neh..really rindukan en.tunang...dulu takde lak aku giler rindukan orang mcm ni..tapi sekarang entah!!hahahahha..kadang2 gelak sendiri =,=

Syukur sangat dapat insan yang sangat2 menyayangi diri ini...dan Alhamdulillah aku dah boleh sayang dirinya..tak sangka lak dari kawan menjadi teman rapat menjadi sahabat dan hari nie die telah menjadi tunang aku..and akhirnya akan menjadi suami ku..insyaAllah~~amin..

Syukur padaNYa sebab bukakkan pintu hati aku untuk die..penghujung cinta ku kini dan selamanya...just doa+tawakal semoga apa yang aku impikan akan menjadi kenyataan....aku inginkan BAHAGIA itu...pencarian aku masih belum ada penghujungnya...hopefully en.tunang dapat tunaikan impian aku yang satu itu..amin~~

No comments: