Tuesday, September 6, 2011

::-MeMoR! terCiPTa-::

he is the chosen one~sweet moment....

Memori tercipta jua akhirnya..5 tahun penantian berakhir dengan jayanya..keputusan nekad & tekad telah diambil untuk mengubati segala duka & lara...Alhamdulillah semuanya berjalan tanpa dirancang dengan teliti..begitu pantas segalanya berlaku...Syukur padaNya bukakan hati ini setelah berkali-kali dilukai....

Tanggal 01 September 2011 bersamaan 3 Syawal 1432H jam 2.00pm secara rasminya satu ikatan pra-perkahwinan telah terjalin antara dua hati..dengan satu ikatan dan satu janji bahawa suatu hari nanti dua hati akan menjadi satu...InsyaAllah..secara rasminya aku telah menjadi tunang kepada insan yang sangat2 bertuah sebab dapat miliki hati aku..hehehheeh**wwink**wink*** Syukur padamu ya ALLAH....


detik terINDAh ~ 3 syawaL 1432H

merah itu menawan....

officially he is my fiance...

Semoga ikatan suci ini akan kekal membawa ke gerbang perkahwinan..InsyaALLAH..aku harapkan bahagia & kebahagiaan itu...keputusan yang telah dibuat telah merubah segalanya...aku redha akan ketentuanNYA...semoga dia akan menjjaga dan membahagiakan aku selama aku bernyawa...itu impian & harapan aku.....

3 comments:

sueana said...

Lin.. Bahagia masih ada lg.. Tahniah.. Semoga ke jinjang pelamin..

Anonymous said...

tahniah lin..

sil said...

tahniah kakliiiiiiiin =D