Saturday, August 20, 2011

|| penat ||



im sick & tired of this situation!!!how to explain???i dont know!!nobody know what im feel.what should i do??nothing!!!!!!!!!!

Penat sangat2...penat nak rasa mcm nie lg..kenapa & mengapakah its happen again??entah!!senang je jawapan yang sangat pasti..ENTAH!!!DOnt KNOW!!


tak suke nak jadi macam nie..entah apakah lagi ujian yang akan datang...dah penat sangat2..tolong lah!!!tolong jgn uji aku mcm nie...aku dah tak mampu & tak kuat nak hadapi semua nie..ikot hati nak jer kekal status yang dah ada..tapi kenapa mesti aku tak nak berubah???bila dah berubah..sekali lagi benda yang pasti akan terjadi..huermmmm...penat lah!!!=,=

tak suka nak jadi mcm nie..tapi benda dah jadi..so aku redha apa yang bakal terjadi..>,<


No comments: