Saturday, July 23, 2011

~mimpi~~

today......not yesterday..not tomorrow....but last night aku mimpi setelah lama tak bermimpi..mimpi yang dahsyat lah!!!eh!!dahsyat ke ek??huermm..mimpi aku ditenggelami air..td baru google kat mr.google tafsiran mimpi...katanyelah kalau mimpi pasal air semua benda baik...kalau mimpi ditenggelami air maksudnya akan mendapat kesenangan masa hadapan..betol ke???entah!!!

tapi hari nie..huermmm today!!aku dpt panggilan yg entah mane die dpt no phone aku..mmg mcm haramlah lah!!malas nak maki2 dah lah...memang 'die' menyusahkan hidup aku...aku tak pernah nak susahkan hidup org lain..tapi kenapa n mengapa aku yang kene tanggung semua ini sedangkan semua angkara 'die'..mmg mcm haram kan???huermmmm=,= mungkin ini takdir hidup aku..aku redha aku pasrah...mungkin ini ujian dariNYA...

aku cube nak jd yg terbaek untuk org lain..tapi kalau macam nielah balasan yg aku dpt..dari dulu lg aku taknak jd g terbaek untuk org yg baek2 atau org yg jahat2...aku akan berlaku lebih kejam dari sekarang!!!kejam demi kepentingan hati & perasaan aku sendiri...baru adil utk kehidupan aku...tak guna jd org yg baik sedangkan kebaikan kite org salah ertikan..damn!!!

aku cube bangun dan terus bangun...tapi aku mampu ke???entah!!!please killing me softly!!!aku dah tak mampu..penat!!tired!!!!please leave me alone!!!!!'''kau buanglah aku jauh2..kau lepaskanlah aku...."''i hate you!!!i hate him!!!!just let go from my life!!

No comments: