Friday, July 22, 2011

||kesihatan||

kesihatan is very important in our life...hoyeahhh!!tapi aku suke tak jaga kesihatan..sebab ape tau, sebab aku ase aku dah sihat..huahuahuahua:))

Lately kesihatan sgt mencabar hidup aku...last month kaki injured..this week lak batuk tak henti..dah terasa mcm dah umur 100 abad lah!!huermmm...now ngn batuk+demam..adus!!memang jiwalah sgt kan..sakit jiwa.naseb baek esok cuti.sgt teruja..Heaven!!boleh rest after a weeks keje mcm nak mati..tapi belom nak mati lg lah kan..belum tercapai hajat nak bahagia..tak bole mati lagi..hahahhaa:))

next week kene g Taman Negara, Pahang...very excited!!lama dah tak pegi..last kaki jejak kat sne masa study kat uitm dulu..mmg sgt adventure+survivor lah kan...dulu aku sgt tahan lasak..tapi now n ever mcm tak boleh nak lasak2...al-maklumlah umur pon dah makin muda..hikhikhik.hopefully kesihatan next week kembali normal..insyaAllah..now tgh dlm proses pemulihan..mcm pemulihan sakit giwe lak kan!!

next week gak dah start bulan ramadhan..Alhamdulillah..genap 3 tahun puase, aku puase kat bumi bersejarah nie...dan macam biase..masih SENDIRI..berbuka sendiri n bersahur pon sendiri..tapi aku mmg jarang sahur..this year niat nak bagun sahur...nak belajar erti bersahur..hahahha.hopefully kesihatan bulan ramadhan ok!!

masa dah time untuk makan ubat!!!!!!badan dah immune ngn ubat lah!!haruslah kan..hidup tanpa ubat umpama hidup tanpa kebahagiaan...sgt bahagia bila mkn ubat!!!((wuaaaaa:(( sgt terpakse!!))

1 comment:

Farhana Arshad said...

sila jaga kesihatan sebelum ke Kuala Tahan. u kene bw 1st aid tau~