Friday, July 15, 2011

BERSYUKUR.....

alhamdulilah..aku bersyukur kepadaNYA kerana kesihatan kaki aku makin pulih walaupun tak la seNORMAL mcm biase..terasa sgt mcm org kurang upaya bila nikmat untuk berjalan normal di ambil dalam 2 weeks neh!!!so lepas nie aku kene lebih berhati2 dalam meneruskan langkah demi langkah untuk berjalan selagi ada jalan itu...

Alhamdulillah syukur gak sebab impian yang dah lama sangat aku impikan..actually dulu byk peluang aku..tapi mungkin bukan rezeki aku kot!!kalau aku further study dulu pon belom tentu aku akan keje seMULIA ini macam sekatang kot ;)) kadang2 pengalaman tuh mendewasakan kita...

aku akan memulakan dunia baru..kehidupan baru untuk tahun depan..sebab ape tahun depan??sebab course yang aku mintak tu tangguh untuk this sem..that ok lah!!janji permohonan aku berjaya..alhamdulillah..syukur sgt.!!!boleh lah start kumpul duit sikit from this month..ikot kemampuan terasa macam tak mampu nak balance kan keje+study=pengorbanan...yea!!!aku kene face gak benda neh..sampai bila pon akan rasa tak mampu..mane nak carik duit yuran lagik..nak berulang every weekend lagi..dengan keje2 kat kolej lagi...huermmmmm=,=

but life must go on!!!nak taknak aku kene gak tunaikan hasrat+impian yang dah lama aku pendam dan impikan neh...sometimes terasa kesal coz dah umur 30 baru terhegeh2 nak study..tapi takpelah...maybe kalau aku sudy dulu,,aku tak akan lalui kehidupan sekarang..mcm tu gak sebaliknye kan..syukur Alhamdulillah :)) ~~nekad untuk jd best student!!!~~

No comments: