Tuesday, June 21, 2011

:: Rindu ::


nothing to say...just want to say this words......rindu.......................

aku terlalu rindukan saat dulu..ketika dulu..masa dulu...zaman2 belajar..zaman2 sekolah...mungkinkah ada keajaiban untuk kembali zaman dulu???memang takkan ada..kalau ada tu mmg dlm mimpi la kan...

rindu zaman2 keje kat PPDHL..year 2002 aku mula melangkahkan kaki ke alam pekerjaan..selama lebih 9 tahun aku berkerjaya nie..3 post jer yg aku pernah sandang...1st~designer 2nd~admin assistant 3rd~lecturer..alhamdulillah..rezeki Allah.5 years aku sebagai penjawat awam..mcm2 benda aku face..dan macam2 perangai manusia aku jumpe...tapi perangai manusia yang tak boleh bla, yg kat mane2 ader..HASAD DENGKI..kat mana2 jer ader manusia kejam nie...tapi, tulah..kalau kita pandai bawak diri..insyaAllah kat mana2 pon kita diletakkan, pasti kita akan berjaya :))

satu hari nanti pasti aku akan rindukan melaka...wuaaaaa:(( rindukan kawan2 yang sgt baik..kawan2 yg sgt concern...aku bersyukur selama nie dpt kawan2 yang memahami aku..yelah!!memula dulu sesape yang tak kenal aku..1st impression diaorg, aku ni SOMBONG!!!muhehehehehee..pelah korg nie..muka je nampak sombong..tapi hati baik ok..muke cute+comeL, mmg la nampak kerek seh...hahahaha

sekarang aku dlam proses transfer..kalau ader rezeki..aku akan tinggalkan bumi melaka nie..wuaaaaa:(( sedih sgt2 sehh...pasti akan rindukan kawan2 kat cini..dan aku akan adapt benda baru lak...huermm...bila aku pk balik..selama aku masuk alam pekerjaan nie..lepas 2-3 years, pasti aku akan pindah..tak pindah akan tukar kerja lain...:))

orang kata kalau nak berjaya kene berubah..atau berpindah...so maybe dengan cara nie aku akan berjaya 1 day...insyaAllah.......kawan2..aku rindu kalian semua :))

1 comment:

sil said...

saya doakan yang terbaikkkkkkkkk utk kaklin yg baik :)