Wednesday, May 25, 2011

~tak tercapai akaL ku ~

tak tercapai akalku..mcm tajuk lagu je kan....tapi hakikatnyer tajuk lagu yg boleh diapply kat dalam life....umpama tak boleh nak fikir la on the time..bluRR..

lately mcm2 benda yg membuatkan otak aku tak boleh nak memproses dengan tepat.biase la kan, sometimes byk benda yang happen in 1 times.sampai tak tercapai akalku...

lately juga aku rasa terlalu-lalu emo...nape ek???hurmm..entah la..mungkinkah di sebabkan faktor umur??damn!!!tidakkkkkk!!!!!!mungkin juga jiwa+hati aku dah sgt2 rapuh kot..padahal ramai yg bergurau kot.aku jerk yg emo terlebey...hakhakhakk:)) kenapa entah...bio kan jelah..layankan jerkk..tp bila layan..ttbe jerkk air mata emas aku akan turun laju jerkk..what happen???still mencari & tercari2 jawapan bg jawapan itu...

kadang-kadang diam itu lebih baik........tapi kene diam sampai bila????entah!!!

2 comments:

Farhana Arshad said...

diam lama2 pun boleh meletop gak.
contoh: gunung berapi pendam kat indonesia..lama dia tido tp last2 meletop gak

YuFFa said...

biase la..kita hanya manusia..bukan robot..manusia ader hati & perasaan..hehehehe:P