Monday, May 23, 2011

::PercaYa Padaku ::

aku tak tahu apa yang ku rasakan
dalam hatiku saat pertama kali
lihat dirimu, melihatmu

seluruh tubuhku terpaku dan membisu
detak jantungku berdebar tak menentu
sepertinya aku tak ingin berlalu

reff:
berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku

ku berikan cintaku juga sayangku
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku

saat ku tahu kau akan pergi jauh
izinkan aku tuk selalu menantimu
untuk katakan ku ingin dirimu (ingin dirimu)

agar kau tahu betapa ku terlalu
mencintaimu aku akan menunggu
hingga dirimu kembali untukku

repeat reff

tolonglah aku bagaimana diriku
ungkapkan itu rasa yang membelenggu
dalam hatiku ku cinta padamu

repeat reff

berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku

**suke sangat2 lirik lagu nie..tak tahulah kenapa & mengapa..tapi serious sgt2 giler bile dengar lagu nie..sanggup ulang lebih 10x pon takpe..janji aku puas hati...** lagu nie nak tujukan kat sape ek???kat diri aku la kan..kat sape lg...weheee:))

3 comments:

Farhana Arshad said...

org nampak lirik lagu ni tp otak asyik tune lagu "DEKAT PADAMU". what the hell?<--avril lavigne cakap

YuFFa said...

hahahahaa..ko memang kan..baca betol2!!!

Farhana Arshad said...

well.. otak jem ketika itu.. maklumlahh pose~ ehehehe