Tuesday, May 17, 2011

mimpi Lagi.......



lately aku bermimpi lagi..dan lagi..dan lagi...sampai bilakah mimpi2 itu akan selalu hadir dlm lenaku???hurmm...hanya bertemu si dia dlm mimpi..jadilah..sekurang-kurangya hilang rindu dalam jiwa..sedih la...

kuat ke aku ni????aku sendiri tak tau sekuat mana sekental mana hati aku nie..hakikatnya sometimes aku tak kuat langsong!!!serious!!!mmg tak kuat..kenapalah tuhan uji hidup aku mcm nie..ader kawan2 ckp aku kuat & tabah..tabah ke aku nie???luaran nampak tabah kot!!dalaman..hanya tuhan sahaja tahu.

aku selalu bace blog mereka2 yg telah diuji dengan pelbagai dugaan..terutamanya ibu tunggal..mereka sgt2 kuat..dengan nak besarkan ank2..membesarkan ank2 bukan kerja mudah bg aku..ia perlukan sokongan dan kekuatan..aku respect mereka yg sgt tabah mengharungi kehidupan mereka..mereka boleh kenapa aku tidak???sedangkan aku hanya perlu meneruskan kehidupan sendirian...tapi tulah..setiap orang berbeza...berbeza kehidupan dan berbeza situasi..

bila sendiri, mcm nilah jadinya kehidupan..teros hidup dlm kenangan & mimpi.mcm mane aku nak move on???entah la..aku sendiri fikir..bilakah keajaiban akan berlaku~~aku harap sgt keajaiban itu dpt mengubah hidup aku satu hari nanti...aku ku tunggu tiba waktunya itu!!!

1 comment:

sil said...

kak, mimpi kadang2 mainan tidur tapi kengkadang ada maknanya. kita serahkan saja pada Tuhan. jom ramai2 nyanyi lagu i have a dream, westlife mari