Saturday, May 14, 2011

kesibukan + kerisauan

lately sgt2 busy ngn tugas..yelah SYMP kan..so nak taknak kenelah berkhidmat utk negara..dah dsbbkan kesibukan inilah blog ni dah mcm aku pinggirkan..mcm lagu "sekadar dipinggiran" lak kan..hehehe:))

lately sgt bz coz memula ader kursus @JB.balik kursus jer ada Usaha1 day KKSL..lepas tu kne bwk trip student lak kat dorani homestay..best!!!sgt2 best even Dorani tu hometown aku..yelah best coz aku dpt balik umah kan..hehhee of coz la best!!!tp serius best & sgt2 happy with my student...


pantai BNO = dekat umah aku jer~


dan aku sgt mendapat ketenangan dpt menikmati keindahan kg halaman..sgt2 tenang!!!
memang besar ciptaanNYA...chantik!!!


with my student sem 4 Sijil perakaunan Perniagaan

dalam kesibukan keje aku nie..terselit kerisauan dalam hati..runsing..gundah gulana..kenapa ek???entah la...hanya Tuhan saja tahu hati ini..semoga keajaiban senantiasa menjadikan hidup aku lebih bermakna...Insyaallah

No comments: