Tuesday, April 26, 2011

rinDu :: bila RinDu



aku sgt rindukan insan ini...really miss him damn much...malam td aku mimpikan dia..adakah aku terlalu memikirkan dia atau dia yang rindukan aku????hakikatnyer aku tak memikirkan die pon....hurmm..mimpi itu memang mainan tido..tapi...alangkah indah kalau mimpi itu senantiasa ada dalam tidurku...biarlah dia senantiasa hadir dlm mimpi2 indah tidurku...

bagaimana harus aku melupakan insan ini????aku sangat2 rindukan dia..aku masih sayangkan dia walau dia telah menghancurkan kebahagiaan aku suatu masa dulu...Honest!!aku rindukan dia...biarlah rindu ini aku tanggung..dialah mimpi indah hidupku kini....dan akan selamanya hingga hujung nyawa.....aku senantiasa doakan dia bahagia walau aku merana...aku berdoa semoga Tuhan tabahkan hatiku..jiwaku...Insyaallah...

3 comments:

~ella~ said...

sabar ek kaklin...saya pon selalu gak mimpi arwah tunang saya...bila bgn tido, mengalir airmata tiba2...dh takdir kita kak, kita mesti kuat survive smua tu....MESTI ada yg lebih baik akan dtg pada kita... insyaALLAH...

YuFFa said...

thankz ella...sometimes tak dpt nak face all this thing!!!serik..sebak...sedih...kenapaorg lain boleh bahagia sedangkan aku???hurmm....takdir Tuhan,,percaya akan ada sinar bahagia itu..tapi tiada pasti bila akan tiba masanya...

sil said...

kaklin, sabar dan teruskan berdoa supaya kebahagiaan tu datang dalam cara yang paaaaling baik :)