Sunday, April 17, 2011

cinta hingga hujung nyawa....


aku rindu insan ini.....

aku cinta insan ini.....


aku rindu saat ini...

YA ALLAH....kenapalah aku mesti rindukan insan ini...???aku tak kuat kala ini..mana mungkin aku buang ingatan aku pd saat ini..serius!!!aku cinta dia sampai mati..dia yg pertama di hati..dia yang pertama yang aku cinta..dia yang pertama aku benci..dia yang pertama buat aku gembira..dia juga yang pertama buat aku derita..buat aku sengsara...tapi dia juga yang byk mengajar aku erti kehidupan..kesusahan...everything!!!

semua gambar kawen aku dah bakar...tp gambar2 dlm pinky aku, aku tak mampu nak bakar..tak mampu nak delete..tak mampu nak remove..biarlah aku hidup dalam kenangan..kenangan yang hanya tinggal sejarah..sejarah hitam yg tak pernah aku pilih...aku tak mampu nak buang semua ingatan ini!!!!!!biarlah org ckp aku gile..aku sewel..tp ada org tau hati aku??perasaan aku???

3 comments:

Farhana Arshad said...

org lain xlalui mcm mana kak lin lalui. walaupun pertama berlaku begitu, tp xsemestinya yg kedua berperangai yg sama.

p/s: gambar tu akak bako skali ngan negative dia x? kita bakooo!!

YuFFa said...

hurmmm..that y la i takleh lupe..ia tetap kenangan..kenangan yg abadi..

p/s..takde negatif ok..die guna CD..CD dah bako..yg kat lappy je blom nak delete..tak kuat nak delete..huuu:((

sil said...

kak, yang pertama tak semestinya yang terakhir. mungkin bahagia tu datang lambat sikit tapi berkekalan. amiiin. kita sesama doa yek. doakan saya sekali. hihi. tak salah mengenang sebab tu sumer dah jadi sebahagian dari masa lalu kita