Tuesday, March 15, 2011

life must go on...

hurmm..bila bukak FB je..sure aku akan view page xBF..mean my x-friends.now sume dah kawen n dah de family..aku happy tgk diorg happy..dah ada anak n wife yg sweet sgt2..aku tumpang happy and of coz aku takkan kacau life diorg even mmg diorang byk HUTANG ngn aku..aku HALALkan je la..semoga diorg bahagia atas penderitaan aku..

life aku???mcm ni la..dah dekat 30 tahun mengharungi zaman baby,,kanak2,,remaja,,dewasa...n now zaman pe ek??zaman muda belia kot..hahahha:))mcm2 yg aku hadapi..n sometimes aku tak dpt nak face satu2 benda tuh..honest!!mmg aku give up!!!give up umpama aku tak bersyukur..tp aku sgt2 bersyukur tuhan panjangkan umur aku utk melalui kehidupan ini..amin

life must go on..go on with the flow..yea!!till when i must face it?aku dah tak mampu nak simpan semua nie...penat,...am sick of this!!aku cemburu tgk life org lain..ader anak sendiri n family yg bahagia..aku????entah!!mcm ni jek...move on???hurmm..belom tentu aku move on pon aku akan bahagia..kalo move on pon jiwa seksa buat pe kan..so aku kene move on dgn hati yg terbuka n ikhlas..

tomorrow never die...keje utk dpt duit..nak dpt duit kene keje!!oyeahhhh

No comments: