Monday, February 28, 2011

sepi itu seksa....

*****memang sepi itu cukup indah..dalam indah ader seksanya******

~~suke kata motivasi yg aku amik dr mr.google....buat panduan hidup aku masa hadapan~~



tibe2 takleh tdo lak mlm nie..teringat sume kisah suka dan duka dlm hidup aku.so bukak balik pinky kesayangan n terupdate lah entry baru ini..:))

aku nak jadi org yg luar biase >> nak jd pe ek??jd org yg ader SAYAP best gak!!boleh terbang..terbang bebas..mcm burung tuh..tp burung pon tak boleh bebas sgt..tbe2 kene tembak tak pasal2 mati kering je kan..huurmm..nak jd pe lg ek yg luar biase...takkan nak jd POMPUAN SIHIR lak????hahhahaa..amazing!!!tapi best gak..leh sihir org yg aku tak suke..agak2 die menyakitkan hati aku..aku sihir die jdik batu ke..jd kapal ke...hahhahaa..sengaLL!!!hurmm..pe pon jd org biase pon kdg2 jiwa jadik luar biase..so hakikat jd jelah org biase...semulia2 manusia adalah manusia yg merendah diri..yeaaahhh!!

aku ingin membuat seseorang menjadi istimewa >> hurmm..yg ni paling payah n susah aku nak buat..tapi org2 yang sgt istimewa dlm life aku adalah abah...mak...kakak..n e-one..and of coz my nephew..sgt2 istimewa..rindu kat semua!!!tapi 'seseorang' tu belum lg ada dlm hidup aku kot...susah n payah nak buat seseorg menjadi istimewa..tepuk dada tanya selera..hahhahaa..teringin mkn murtabak!!!!!!!nyummmyyy

ape pon aku hanya ______________insan biasa________________

hanya ______________insan kerdil_______________

hanya ______________insan yang ada hati dan perasaan____________

hanya ______________aku adalah aku______________________


""usahlah kita membina kebahagiaan di atas penderitaan orang lain""

No comments: