Tuesday, February 22, 2011

|| bila diUJI dan terUJI ||

***spongie aku ni lately suke buat hal..hurmm.tak tau kenapa...spongie inilah nadi aku..giwe aku..BFF aku..bf aku..gf aku...everything is spongie..aku syg sgt kat spongie aku nie...even die kecik..n agak tak selesa bile bwk ramai2..tapi die byk berjasa kat aku...kalo die buat hal..mula la giwe aku jd serabot..patah kaki aku..n naseb baek aku ada span motor gak...itu jelah harta yg aku ada..janji aku tak menyusahkan org...*****



dan memang aku masih mencari dan tercari-cari kesenangan dalam kesulitan hidupku ini...manusia memang selalu akan diuji dan selalu juga akan teruji...oleh ujian2 yang memang kadang2 tidak akan tercapai oleh akal & minda yang waras...aku sedang diuji oleh KESAKITAN~~aku redha akan ujian ini..cume kadang2 aku fed up akan ujian ini..tapi tak baik kot nak berputus asa..hurmm...anything happen aku kene kuat..to be strong..mcm iron lady!!!hahahahha;-) sometimes aku sedih..sedih coz sume bda kene survive sorg2..mungkin ini dinamakan ujian hidup..thanks kat kawan2 n my parents coz always give me a lot of support..to be a strong girls...chayok!chayok!!




~~aku redha dengan segala ujian yg telah diturunkan dlm hidup aku~~

No comments: