Friday, February 11, 2011

11022011



~~hanya tinggal kenangan yang takkan bisa aku lupakan ~~

11 feb 2006 ~~ tarikh keramat yang aku akan ingat sampai bila-bila....5 years ago, tarikh ni waktu ini..ketika ini..aku diijabkabulkan a.k.a dinikahkan dengan org yang pernah aku syg...saat2 itu, aku sah menjadi seorang ISTERI untuk seorang yang bernama SUAMI dengan hanya sekali lafaz..alhamdulillah semua berjalan lancar.apa yg aku impikan untuk menjadi seorang isteri termakbul..waktu itu..dapat kurasakan akulah insan yang paling bahagia di dunia ini...tapi..apakan daya..impian hanya tinggal kenangan..kenangan yang bisa menjadikan aku seorang yang tabah..yang kuat..yang kental..yang berhati keras..yang berhati batu...semuanyalah!!

03 oktober 2006 ~~ tarikh keramat ini jugalah yang aku akan ingat sampai bila-bila...5 years ago, date inilah yang telah menghancurkan dan sekaligus menukarkan STATUS dari seorang ISTERI ke status yg aku tak penah impikan dlm kehidupan ini..aku tak suka status ini!!!..tapi aku dah pegang status ini 5 years..mcm tak caye jerkk!!!aku tak mintak semua ini berlaku..tp Tuhan dah takdirkan hidup aku mcm nie...aku redha aku pasrah~~


hari ini...11 feb 2011 yang aku rasa tarikh yang amat bermakna dan sgt2 cantik susunan number die..5 tahun aku harungi semuanya seorang diri..bersama dorongan dan nasihat family, kawan2...aku berjaya harungi segala rintangan walau aku rasa aku tak kuat nak face semua benda nie..terpaksa jua ku tempuhi.

bermacam2 perkara yang aku lalui..aku harungi...yang kadang2 buat aku fed up nak meneruskan kehidupan ini.tapi aku juga insan biase yang perlukan kekuatan dan sokongan orang2 disekelilingku...hanya satu harapan aku..KEBAHAGIAAN...HAPPINESS...tapi ada lagikah kebahgaian itu untuk aku????aku masih mencari dan tercari2 kebahgiaan yang aku rasa telah jauh dlm hidup aku...hurmm...apa yang pikirkan adalah keajaiban...keajaiban supaya pintu HATI aku terbuka sekali lagi...insyaALLAh...

ape pon..tarikh ini aku takkan lupe sampai aku mati..biarlah ia menjadi sejarah paling berharga dlm hidup aku..tiada siapa yang bisa buat aku melupakan sejarah ini...aku tak tau sama ada "die" ingat atau tak tarikh ini..tp harapanku semoga ''die" bahagia bersama isteri tercinta & anak kesayangannya..aku insan biasa yang punyai hati & perasaan..dialah CINTA pertamaKu yang aku akan ingat sampai bila2..

3 comments:

jas imran said...

takpa k.lin... insyaaAllah nti berjumpa dgn yg lebih membahagiakan dan menyeronokkan =)

sil said...

tarikh tu mmg perlu diingat sbb dah jadi sebahagian dari sejarah hidup kite. nak padam mmg x boleh sbb dah jadi. yg penting sekarang, go on kehidupan sbb kita tak tau apa akan jadi masa depan.
life is too short to be unhappy! jadi, bahagia2 selalu sebab bahagia tu datang dari dalam diri sendiri. amiin insyaAllah, sama2 kita membahagiakan diri eh!
caiyok!! =)

YuFFa said...

jas ~~ tq for everything..insyaallah kebahagiaan milikku..hehhehe:))

asil ~~ life is too short to be unhappy...suke words itu..hehhehe:)) insyaallah bahagia itu milik kita semua...