Sunday, January 30, 2011

~~sepi~~



hurrrmm...SEPI itu INDAH...INDAH sepi itu pd yang mengerti...tapi ramaikah org yang akan mengerti???mungkin org2 sepertiku sja yg akan mengerti...

kawan2 ckp..cube pk +ve...cume buang kenangan lama!!!cube bina hidup baru!!!....yup!!smua tu kekuatan utk aku melupakan segala kisah duka..tapi hati aku dah terlalu duka dan terluka...pintu hati ini dah tertutup buat semua...mcmmana aku nak pujuk hati aku???sedangkan hati ini dah terlalu-lalu kecewa????

biarlah masa yang tentukan segalanya..aku dah tak sanggup nak menipu perasaan org lain..sedangkan hati+jiwa aku kosong..sgt kosong..aku cube bertahan..tapi aku tak mampu...aku hanya mampu berdoa..aku taknak perasaan benci+marah+cemburu ada dlm hati & diri aku...........aku nak buang jauh2 sume perasaan itu..tp skrg, perasaan itulah yg ada dlm diri aku..bagaimana?????

kadang2 aku perlukan kekuatan..kadang2 aku dpt kekuatan itu..tp kadang2 aku hilang semua kekuatan itu...mcm mane aku nak berdiri di atas kaki aku sendiri sedangkan kekuatan itu datang dan pergi????aku hanya mampu berdoa setiap masa..setiap saat & setiap ketika...aku hanya insan biasa..insan yg pernah dan terlalu kecewa....:'(

No comments: