Wednesday, January 5, 2011

|| petanG ||

errmm..petang2 kat opis~~mood :: lapaRRR!!!!

adussss..kenapakah perut ini sengaja lapar???ermm..tgh terpk nak mkn pe balik keje ni..mampu ke nak bertahan sampai aku menyiapkan hidangan nanti???mcm tak mampu jerkk..jeruk+ muruku telah ku belasah..tp still tak dpt menampung kelaparan di kala petang yg sejok coz ujan neh...:(

petang ni nak g potong rambut...malas pon tetap kene g coz aku dah sgt2 rimas....huh!!!rimas ngan rambut yg panjang..rimas ngan kehidupan..rimas ngn segalanya...serabut jer rase life neh...((pernah ke life aku tak serabut??))..ermm...takpernah kot..manjang serabut lah..tension lah..stress lah...aku pon pelik ah!!!aku sdiri kot yg ase mcm ni...aishhhhh:(

No comments: