Thursday, January 20, 2011

:: Jiwa ::

aku suke kata2 seorang blogger..""perasaan ini telah pon mati..hanya jasad yang berdiri"".....hurmmm...betol!!!mcm jiwa aku..perasaan aku..tapi, ader ke org tau perasaan aku ketika ini????

aku rasa perasaan aku dah lama mati, hakikatnyer takde perasaan.!!!!aisshhh!!!nape ek jd mcm ni???entah lah!!aku dah cube..cube pujuk hati n perasaan aku..tapi tetap mcm ni gak..sometimes tu terpaksa jd hipokrit!!jaga hati & perasaan org lain.kenapa ek???

selalunyer persoalan yg aku wujudkan tak pernah aku dpt jawapannyer coz aku sendiri tak tau jawapan bg persoalan itu..hurmmm..berbelit kan!!!sengaja belit2kan..hahhaha!!kosong lah!!!sgt2 kosong!!!nothing!!hakikat memang aku takde perasaan ketika ini..hati??jauh disudut hati ini tetap ada DUKA...

2 comments:

sil said...

camne nak rawat duka tu eh? cuba balut dan bagi ubat2 biar baik dan pulih :)

YuFFa said...

asil!!!!!!!
hehehe..kalo bleh balot n bagi ubat dah lama buat kot..huuu