Tuesday, January 11, 2011

berganti Hati....




boleh ke nak ganti Hati ngan hati yang lain???hurmmmmmmmmm..amazing lah kalo boleh ganti...kalau boleh..memang aku lah org yg 1st nak g ganti Hati aku ni..kenapa n mengapa???sebab hati aku selalu berubah!!!mcm mood gak..mood berubah-ubah..mccm tu gak ngn hati aku ni...sejak KECIWA!!!a.k.a KECEWA....:(

dari hari ke hari aku cube utk memujuk..namun sometimes aku kalah!!!im loser!!kalah untuk memujuk HATI yg sgt2 keras ini..hakikatnya!!KERAS HATI!!!!that words yg betol!!!hurmm..bagaimana untuk memujuknya kembali??aku tak tahu dah!!!aku tak suka air mata ini....tapi..ia tetap mengalir!!jatuh membasahi pipi...wuaaaaaa>,<

2 comments:

MY HEART said...

Lynn,

nape nie? anything? call me dear? or ym k... ^_^

YuFFa said...

sha,

takde ape lah!!biase lah jiwa kacau neh..huuuu..normal in my life..but its ok..dont worry k.