Sunday, November 28, 2010

kosong = zero = 0


semua kosong...hidup yang kosong..aku rasa bahagia tu hanya sementara..mmg sementara selagi kita bernyawa..tapi kenapakah bahagia tu harus sementara????smlm aku terbaca 1 blog seseorang wanita..wanita yg sgt tabah mengharungi alam rumahtangganya...aku terharu..cinta yg di bina dr alam persekolahan hancur setelah 7 tahun menyemai kasih...ermm..nothing is impossible...bda yg possible pon bleh jd impossible..begitulah sebaliknya...

aku???dah pon melalui situasi yang sama..2011 tahun ke -5 aku alone..lonely is better..ever!!!!nak share KASIH???no..oh NO!!bukan aku kedekut..tp ni lumrah hidup..sape yg sanggup nak berkongsi??sure takde sape yg sanggup..yup!!!now aku tgh melalui proses kenal n mengenali buat kali ke-3 lam life aku..tapi..............aku dah terlalu penat..penat nak face bda2 bodoh mcm nie..apakah salah aku???aku pon tak tahu..aku yg tak faham hati org atau org yang tak faham hati aku????kenapa asyik aku je nak jaga hati org???KENAPA???????????

Hati aku sikit2 mula TERtutup balik..ble jd perkara yang aku tak jangka..mcm nilah jadinya...aku jd blur..aku jd pasrah n aku jd kecewa...buat masa nie aku rasa BERDIAM diri lebih baik..rasa mcm nak pergi jauhhhhhh..jauh dr segalanya..that time barulah org akan tahu sejauh mana kehilangan aku...tu pon kalau org ingat lah!!!aku tak HARAP pape pon dr sape2..hakikat sekarang aku sgt KECEWA!!!malas nak pk org lain..malas nak jaga hati org...:'(

aku tak tahu nak luahkan kat sape..naseb baik ader blog nie...terpulanglah sape yg membacanya..aku tak mintak simpati dr org..tp aku nak org tahu betapa sukar utk aku memahami org lain...boleh utk aku memahami..tp aku dah malas!!!malas nak face bda yg sama...aku dah sgt PENAT...mungkin umur yang membuatkan aku jd mcm ni..org kata mcm budak2..tp bg aku selagi kita bertambah umur...selagi tu kita akan berhati2 dlm menjalani kehidupan..lagi2 life aku yg dah mcm2 aku lalui..aku dah tempuh....mcm TAKOT nak face hari esok...ermmm.....aku redha je....:(

2 comments:

sil said...

kaklin punye entri kali ni agak panjang. banyak luahan perasaan. lately, semua entri pon macam sedih2 je. cheer up kak!!! tahun baru dah nak tibe dgn azam baru :)

YuFFa said...

hhehhee..ermm..biase la..hujung2 tahun kan..everything happen..n hopefully 2011 ni bawa sinar kegumbiraan n kebahagiann..amin...=)