Tuesday, October 12, 2010

|| rasa & terasa ||


terasa mcm nak mkn something yang sgt enak & sedap...tp ape ek??rasa2 dah kat tekak ni makanan yang enak2 n sedap2 ni...hehehhehe..saje nak sedapkan hati sendiri yang sgt terasa kekurangan diri ini..apakah kaitan rasa & terasa???adakah maksud dia sama???atau adakah bunyi yang sama tp maksud sgt berlainan???ermm...fikir-fikirkanlah!!!aku sendiri terfikir sejenak neh..rasa n terasa mcm sma jerkk...terasa ble kecik hati n rasa akan kecik hati~hahahhaha..tak ke sama tu kan..hehehehe...kenapa perlu HATI yang aku kaitkan ek??adakah aku terasa kecil hati sekarang??maybe yea!!!kenapa aku mesti kecil hati sedangkan org tu tak tahu pon yang sebenarnya aku sakit hati dengan dia..argghhhhh!!!biarkan dia dengan labu labinya..ermm..adakah dia akan membaca nukilan hatiku ini??ntah la!!!!

2 comments:

Anonymous said...

sedih pulak rasenye...

YuFFa said...

takyah la nak sedih kot~im always ok...