Thursday, October 21, 2010

cuti

today is Thursday ~today is public holiday for warga Melaka...memula dtg keje kat melaka sgt tak best coz melaka tak byk cuti..tp ble today cuti aku jd suke n seronok coz dpt tdo for the long day...itulah motif hari cuti..hehehhee..dan yang pali best dok melaka ni..dlm calendar kuda tak penah ader public holiday utk bulan April..tp ble dok melaka ada lak hari Melaka bandaraya bersejarah then public holiday~every 15th april every year...sangat syokk!!!!!:-)

cuti2 mcm ni aku menghabiskan sisa cuti aku dengan tido!!!sgt best tdo yang lama..nak kuar umah pon jd malas..nak mkn pon jd malas coz malas nak masak..hakikatnyer cuti2 mcm ni buat aku MALAS + tak rajin nak buat ape2...now tgh membuhsankan diri aku sendiri coz aku sgt malas...ermm..pe nak buat ntah!!!~~

1 comment:

sil said...

cuti memang best. sangat 2 best. saya suka bila cuti. sangat suka. saya boleh tidur. sya boleh balik kampung. best kan cuti kak lin :)