Sunday, October 3, 2010

3rd oktober 2006 - 3rd oktober 2010

yea..that now i am...4 years aku msih sendiri bersama kenangan & bayangan yg takkan dpt aku lupakan..always in my mind..8 bulan bergelar ISTERI menjadikan aku seorang wanita tabah & cekal mengharungi hidup ini...selepas 8 bulan itulah aku kembali bergelar BUJANG yang ada "tittle" yang semua orang tahu..

terlalu banyak bda yang aku lalui selama 4 years ini.pahit..manis..duka..nestapa..dan yang paling mencabar dalam hidup adalah melupakan kenangan & apa yang terjadi 4 years ago..terlalu perit!!luka msih berparut!!!....namun aku lalui jua hidup ini dengan semangat & kekuatan dari family & kawan2..TERIMA KASIH semua..i always love u alls.

terlalu sukar utk aku melupakan memory ini..aku rasa mcm baru semalam aku bermimpi yg hidup aku tak akan bahagia....tp rupaya dah 4 tahun aku melaluinya..sungguh pantas masa ini berlalu pergi..tapi kenangan itu tetap segar dlm lipatan sejarah hidup aku..aku redha & pasrah dengan apa yang terjadi..this is my fate!!!!i accept it!!

4 tahun juga aku mengenali insan itu yang pernah bergelar SUAMI..tp dlm sekelip mata manusia boleh berubah..4 tahun menyemai cinta, kasih & sayang..tp ia tidak kekal...aku tak pasti 'dia" masih ingat lagikah tarikh ini...tp yg aku pasti "dia" telah bahagia dengan jalan yang "dia" pilih..aku jua senantiasa mendoakan kebahagian diri "dia"..biarlah aku yang derita atas kebahagiaan dia..kasihku takkan luput dr ingatanku..Tuhan maha adil & bijaksana..insyaAllah aku jua akan bahagia suatu hari nanti..aku setia menunggu kebahagiaan itu..kebahgiaan yang abadi~aminnnn

No comments: