Thursday, September 2, 2010

~insan istimewa~

mendengar lagu dr blog cousin aku..membuatkan hatiku sayu mendengar isi lirik lagu itu....
adalah sgt untung bila hidup ini dihargai oleh org yang menghargai diri kita..
tapi kenapa & mengapakah penghargaan itu tidak diberikan pada insan yang memerlukan??
seperti aku??hehhehe..ermm..
persoalan demi persoalan yang aku sendiri tidak dpt menjawab..adalah sukar utk aku menjawab persoalan yang sering bermain di fikiran waras aku masa ini..abad ini..zaman ini...
adakah aku bukan insan istimewa yg selalu di hujani dengan ujian dariNYA??
yea...that me..one & only me~
berakhirnya Ramdhan kali ini..aku kene membuat keputusan utk aku & masa depan aku..
lagi beberapa hari sahaja lagi...apakah keputusan itu???
aku sendiri masih mencari kekuatan utk membuat keputusan??
kenapalah begitu sukar aku membuat keputusan???

2 comments:

sil said...

kaklin pantas membuat entri2 baru. siapakah insan istimewa yg bertakhta di hati itu? cewah~~~

ujian tu Tuhan beri untuk hambaNYA yang disayangi. mesti boleh punyalah!!!!!!!!

YuFFa said...

asil..takde yg istimewa yang bertahta di hati selain dariNYA..ALLAH s.w.t..hehehheheee..errmmm..ujian akan terus diberikan dalam hidup ini..huuu