Wednesday, September 29, 2010

~~andai ku tahu~~

andai ku tahu apakah yang akan terjadi esok..alangkah senang hidupku ini..dan andai ku tahu akan buku kehidupanku.....alangkah mudah masa depanku..tp...itu semua jika andai dan berandaian..itu semua tidak akan terjadi..yang akan terjadi adalah mengharungi hidup ini dengan penuh kesabaran walau apa pun dugaan..

sekarang tuhan tengah menguji aku..mungkin inilah balasan akan dosa2 kecilku..aku pasrah aku redha..aku kna kuat dlm mengharungi dugaan hidup ini..memang sukar utk aku melupakan segala yang terjadi..terlalu sakit..terlalu perit...

hari2 aku mula terisi dengan kehadiran si DIA yang byk memberikan nasihat..yang kadang2 membuatkan aku terasa terharu dengan kesungguhan DIA dan kesabarannya dlm menasihatkan hari2 aku..mungkin inilah jalan terbaik yang perlu aku pilih utk aku melupakan segalanya..InsyaAllah..aku harap & senantiasa berdoa semoga Tuhan membuka semula hati aku utk menerima kehadiran insan lain dlm hidup aku..hari2ku ku pujuk hatiku utk menjadi hati yang lembut dan hati yang mempunyai perasaan..hehhehehe..errrmm.hope sgt DIA dpt bersabar dengan keputusan yg bakal aku buat..

andai ku tahu DIAlah insan yg dpt membahagiakan aku...alangkah mudah utk aku membuat keputusan..bahagia yang pasti, yang pasti akan ku cari..selama ini aku hanya mencari bahagia yang tak pasti...aku redha...:-)

2 comments:

sil said...

Kalau bahagia yang dicari, insyaAllah itu yang kaklin akan dapat because you deserve it :) bila dan bagaimana, Tuhan sajalah yang tahu.

YuFFa said...

hhehehe..tq asil,yea bahagia yg kte carik selama ni..still wait n see..huuu