Sunday, September 12, 2010

aku bukan insan sempurna...

time entry ni di tulis..baru hari raya ke-3..tp aku tak rasa pon mcm HAri RAya..aku tak tahu kenapa n mengapa..sekali lagi aku kembali ke bumi bersejarah ini dengan hati n jiwa yang terlalu sedih..aku ambil cuti selama 12 hari utk aku bercuti kat hometown..tp nampaknye biarlah aku bercuti sja di sini..tempat aku mencari rezeki..n tempat punca rezeki aku..dan selamanya aku akan tetap di sini...

aku bukanlah insan n anak yang sempurna yang patot di banggakan oleh keluargaku..tp aku punyai hati dan perasaan yang selalu tersentuh..bila aku fikir balik..betol ke ape yang aku buat ni????aku pon tak tahu..biarlah aku di sini mencari ketenangan jiwa mencari kedamaian tanpa ada sesiapa tahu akan hati dan perasaan aku..

aku dah cukup tabah dalam mengharungi kehidupan aku sendiri..aku dah dewasa utk aku berfikiran matang dan aku rasa dah sampai masanya utk aku mengejar cita2 aku dan sampai masanya utk aku membuat keputusan utk kehidupan masa hadapanku..

aku bukan insan yang sempurna dan aku bukan jugalah anak yang sempurna..mak n abah..maafkan anakmu ini..berikan masa utk aku sendiri mengharungi segalanya..aku tak mampu memberikan kebahagiaan seperti mana yang kau pinta..aku masih mencari bahagia yang tak pasti itu...

2 comments:

fusarium solani said...

Yuffa...

Mentaati dan menjaga hati ibu bapa lebihlah besar halnya daripada hati sendiri dan kehendak diri.Berkatnya akan kita peroleh.

Banyakkan zikir dan bersabar ya!

YuFFa said...

fusarium solani...thankz 4 ur advice..bersabar lebih baik kan...n berdiam diri juga lebih baik dr byk ckp..hehehheeh:)