Thursday, August 5, 2010

|| TaKdiR ::

hari ini takdir telah membuatkan aku percaya pada takdir..ajal..jodoh..maut..mmg btol... takdir tuhan akan beri pada tiap insan..aku sgt bersyukur akan takdir yang happen hari nih..sangat2...alhamdulillah..tp kenapa hati aku tak rasa happy???what happen to me??~

entahlah..kalau takdir ni tak happen today..maybe aku tak akan rasa mcm sekarang..my condition is very bad..errmm..what can i do???help me..!!!!!!

hari ni gak aku jupe my old friend uitm yg dah lame sgt tak jumpa..maybe about 6-7 year...huh!!but jupe pon kat RnR..so takleh la nak chit chat lelame...errmm..everything is all change..yea...me also..a lot of changing...hidup bagai roda...terlalau cepat n laju yg buat aku semakin berhati2 dalam melalui jalan hidup aku ni...aku HARUS menerima TAKDIR hidup aku ini...~

No comments: