Saturday, August 7, 2010

setia & kesetiaan...

kenapa hidup aku sering dirundung sedih??kenapa n mengapakah???kesedihan yg semua org tak tahu...hanya aku dan hatiku saja yg tahu...ermm...dah 2 hari aku rasa hati n jiwa aku tak tenteram..kenapa n mengapa???

sedih la ngan life ni..mmg unfair..tp kenapa life aku yg mcm ni??knapa tidak org laen..???ermmm..yg pasti inilah takdir hidup aku..ckp psal setia..aku dah naek muak ngan kesetiaan neh..knapa mesti ada kesetiaan dlm hubungan??kenapa n megapakah???selama ni aku ckup setia dengan org2 yg aku syg..tp kesetiaan aku telah di nodai oleh ketidak jujuran...why me??again why me???sedih????dlm hidup aku kesedihan tu dah sebati dlm jiwa aku nih...tp apakan daya aku..aku hanya insan biasa yg hanya menerima qada n qadar..aku terima ketentuan ini...tp mcm mane aku nak face n lalui hari2 mendatang aku??dimanakah kekuatan aku????aku blur..aku resah..aku gelisah....aku tak tahu...what can i do??????!!!!!!!!!

No comments: